2016. július 13., szerda

Prológus

- Mért csináljátok ezt velem?!? Nem veszitek észre, hogy tönkretettetek?!?

- Ne hagyj egyedül. Kérlek csak te ne.

-Szeretlek. Tudom,  hogy ez neked semmit nem mond,  de szeretlek.

- Mikor lettél te ilyen?!?

- Mikor eldöntötted, hogy én nem vagyok családtag.

Cordelia Midway vagyok. Lehet, hogy már hallottad a nevem, talán láttál már vonulni egy kifutón. Talán a tévében: A híres menedzser lány, Cordelia Midway már megint elfogadhatatlan viselkedést tanúsított.
Ezek nyilván nem igazak. A sajtó mindenfélét kitalált már rólam, Még azt is, hogy depressziós voltam és drogozni kezdtem ezért elvonóra jártam. Csak, hogy tisztázzuk. Nem volt ilyen. Nyaralni voltam, és nem két hónapig, hanem két hétig. De mindegy is, ilyen mindenkivel előfordul, nem?
 Ami a depressziót illeti, az igaz. Voltam, nem is kicsi ideig, dehát ki ne lenne az, ha a családja csak úgy eldobja magától egy ürüggyel? Mert az, hogy már oviban látták, hogy én más vagyok nem lehet igazi ok. Az, hogy nekik nem számít semmi csak a pénz és a hírnév...na az lehet. Hallottatok már olyan híres ügyvédházaspárról akiknek 4 gyerekük van, sőt az első kettő egy ikerpár? Én sem, és ez azért van mert engem lepasszoltak azzal, hogy nekik nem kell meleg gyerek. Mert igen, leszbikus vagyok. Vagyis azt hiszem. Eddig nem voltam szerelmes. Se fiúba se lányba, egyszerűen csak úgy érzem sosem tudnék összejönni egy fiúval. Annak ellenére, hogy a legtöbb barátom fiú.
Ami a kinézetemet illeti nagyon alacsony vagyok (159cm, de szeretem azt mondani, hogy 160) és a combközépig érő hajam van. Igen, combközépig. Jelenleg éppen levendula lila de hamarosan befestetem megint. Azt hiszem ennyi amit mondani akartam. Ja, igen. És imádom az állatokat. Van egy kutyám, két cicám akiket gyermekeimnek tekintek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése