2016. július 14., csütörtök

Szereplők

Szóval, itt vannak a szereplők, Cordeliaáról direkt nem hozok rendes képet, mert szeretném ha mindenkinek lenne róla egy neki tetsző elképzelése legalább az arcáról.

Az egyik főszereplő: Cordelia Midway


Kor: 17
Magasság: 160cm (igen, 160...csak, hogy ne 159 legyen, egyébként annyi vagyok de nagyon utálom, hogy ilyen kicsi vagyok)
Magamról: Mielőtt elítélnél azzal a szöveggel, hogy: Ez itt Tom Midway lánya (egyébként csak keresztlánya), biztos valami elkényeztetett liba...  Nem, nem vagyok ilyen. Nehezen nyílok meg mások előtt és nem szeretem ha bámulnak és a hátam mögött beszélnek, de ettől még normális vagyok.
Na jó... annyira nem. A szüleim ... nos ők éppen utálnak. Nagyjából 17 éve. Inkább 10, Tom szerint azóta nem szívelnek, hogy rájöttek meleg vagyok. Igen, igen leszbikus vagyok és nem az a "divatbuzi" leszbikus hanem tényleg az. Na szóval, a szüleim (nem is kéne őket így hívnom) azóta nem igazán bírnak, hogy én oviban lányba lettem szerelmes és nem fiúba. Igazából sosem voltam szerelmes fiúba (nem mintha lányba lettem volna, egyszerűen csak érzem, hogy nem tudok fiúba az lenni.) . Szóval igen, egy nap kitettek drága, jó keresztapámnál, Tomnál azzal a szöveggel, hogy nyaralok. Párszor utána még láttam őket de igazából 8 éves korom óta nem is beszéltem velük. Hogy őszinte legyek nem is hiányoznak. Tökéletesen kijövök Tommal. Ő nekem az anyám és az apám, legalább egyikünk sincs egyedül. Neki nem lehet gyereke.. és élettársa sincs, úgyhogy jól el vagyunk mi ketten.
Egyébként van egy ikertestvérem és két kis tesóm  de velük sem tartom a kapcsolatot.

Elena Midway
(ő Kornélia ikertestvére, de nem hasonlítanak, úgyhogy nem kell hozzákötni Kornéliát)





Kor: 17
Magasság: 174cm
Magamról: gyorsan barátkozom, nagy baráti köröm van,  szeretek vásárolni és a városban járkálni,  van két kis tesóm ( meg egy ikertesóm de ő mindegy)  akiket imádok.  Nagyon szeretek bulizni és koncertekre járni,  valamint modell vagyok a Victoria Secret's -nél.

A másik főszereplő: Jessica Lousi Nelson



Kor: 24
Magasság 170cm
Magamról: szeretek gördeszkázni,  zenét hallgatni és a barátaimmal lógni. Sokat utazom így tartós kapcsolataim nincsenek, Imádok énekelni (ami gondolom nem meglepő hiszen énekes vagyok) és táncolni is. Van hogy modellkedem (bár nem vagyok teljesen megelégedve magammal)

A többi Little Mix tag:

Perry Edwads





Leigh-Anne Pinnock



Jade Thirlwall:


A legjobb barát: Stella Stone

Kor: 17
Magasság: 176cm
Magamról: imádok írni és olvasni! Sokat tanulok de ez nem azt jelenti, hogy stréber vagyok, hiszen a szabályok azért vannak, hogy megszegjük őket!! A legjobb barátom Cordelia sajnos egy másik városban él így ritkán találkozunk de rendszeresen beszélünk telefonon és skypen. DE MOST! Hamarosan vissza költözik Londonba és uram atyám de várom már!

A másik legjobb barát: Robert Stone

Kor: 18
Magasság: 180cm
Magamról: Őszintén szólva nem igazán értem mért nem hisz senki a fiú-lány barátságokban, hiszen az én legjobb barátom lány és nem érzünk egymás iránt mást csak baráti szeretetet és nagyon jól megvagyunk. Igazából nekem csak ő van és tesóm Stella. Nem igazán szeretek barátkozni, de tökéletesen megvagyok így.

Tom Midway:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése